• (Android) Extreme Car Driving Simulator لامحدود ٹوکن ہیک

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Extreme Car Driving Simulator ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Extreme Car Driving Simulator IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ لامحدود ٹوکن ہیک ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Extreme Car Driving Simulator 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    مجھے نئے گرافکس پسند نہیں ہیں کیا آپ اسے پہلے والے میں تبدیل کر سکتے ہیں۔

    ایکسٹریم کار ڈرائیونگ سپر بی گیم کی نئی اپ ڈیٹ میرے لیے بہت مشکل ہے۔

    ہیلو، گیم اچھی ہے اور یہ اچھی ہے لیکن یہاں گیم کے بارے میں میرے مسائل ہیں 1. AI ڈرائیوز بہت سست ہے 2. AI نہیں روکتے وہ گاڑی چلاتے رہے چاہے ان کے سامنے گاڑی رک جائے 3. AI صرف غلطی کرتے ہیں ایک دوسرے سے ٹکراؤ نہیں میری تجاویز .مزید جگہیں شامل کریں جیسے صحرا، جنگل، برف وغیرہ .وہاں کی گلیوں میں چلنے والے لوگوں کو شامل کریں .کار چھوڑنے کا بٹن شامل کریں تاکہ ہم کار سے باہر نکل کر سڑک پر دوسری کاریں چلا سکیں مجھے امید ہے کہ دیواس دیکھ لیں گے یہ، شکریہ.

    رانامبشر

    بہترین گیم اور گرافکس لیکن میں نے یہ گیم صرف دو دن کھیلی اور میں بور ہو گیا۔

    Extreme Car Driving Simulator was once one of the best driving simulation games of 2014 thanks to realistic physics. 6 years on, MOD APK

    میرے خیال میں انہیں مزید جگہیں شامل کرنی چاہئیں (:

    مجھے یہ گیم کچھ سال پہلے پسند آئی تھی، واپس آ گیا ہوں اور میں پہلے ہی فری پلے موڈ سے محروم ہوں اور جب بنیادی طور پر کوئی اشتہار نہیں تھا تو براہ کرم پرانے ورژن کو واپس لے لیں :(

    دراصل یہ مزے کی بات ہے، لیکن میرے پاس پہلے چھ پوائنٹس ہیں اگر اس گیم میں ہار جاتی ہے تو یہ بہت بہتر ہوتا دوسرے بہت سارے اشتہارات تیسرے اگر ہم جن جگہوں پر گاڑی چلاتے ہیں وہ بڑی ہوتی اور زیادہ شہر ایک مال اور ٹریفک لائٹ شامل کرتے


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :